woensdag 4 juni 2014

Sexy Open rug galajurk Jersey Mouwloos Kriskras Zijkant-Gedrapeerde

Sexy Open rug galajurk Jersey Mouwloos Kriskras Zijkant-Gedrapeerde
Afgebeelde Kleur:Robijn
Trend:Sexy, Open rug
Netto Gewicht:1,5 Kg
Terug Details:Rits
Volledig gevoerd:Ja
Verzendgewicht:1,98 kg
Kans:Military Ball, Formele Avond, Schoolfeest
Baleinen:Nee
Verfraaiing:Kriskras, Zijkant-Gedrapeerde
Body Shape:Petite, Grote Maten, Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel
Mouwlengte:Mouwloos
Stof:Jersey
Ingebouwde BH:No
Taille:Natuurlijk
Hemline/trein:Vloer Lengte
Hals:V-hals
Silhouet:Schede / Kolom
Cocktailjurken Het duurde te lang voor mijn bestelling te krijgen voor mij, en als het niet mijn jurk was te klein ik moest het terug te sturen en het kostte me de helft van wat ik te besteden voor de jurk en ik wacht nog steeds op mijn geld terug. De kleur die ik bestel was niet dezelfde kleur. Ik was erg teleurgesteld en ik denk niet dat ik zal elke bestelling vorm dit bedrijf opnieuw. VAN: SMIL Gala jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten