woensdag 4 juni 2014

korte pailletten jurk Lange mouw Juweel Sweep Brush Sleep T-Shirt

korte pailletten jurk Lange mouw Juweel Sweep Brush Sleep T-Shirt
Mouw Type:T-Shirt
Silhouet:Schede / Kolom
Terug Details:Rits
Body Shape:Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten
Hemline/trein:Sweep / Brush Sleep
Mouwlengte:Lange mouw
Verfraaiing:Kristal Bloemen Pin
Ingebouwde BH:Ja
Verzendgewicht:1,98 kg
Volledig gevoerd:Ja
Stof:Jersey
Kans:Formele Avond
Netto Gewicht:1,5 Kg
Afgebeelde Kleur:Donker Marine
Taille:Natuurlijk
Tips:De kralenversiering zal de kleur hebben zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u besteld
Baleinen:Ja
Hals:Juweel
Trend:Elegant

Galajurken Ik ben meer dan tevreden met mijn jurk en de zeer snelle service. Ik heb een perfecte pasvorm jurk en kreeg het onder de 10 dagen geleverd. De jurk past als een handschoen en het materiaal is mooi. Voor de prijs, ik dacht dat het misschien goedkoop aanvoelen. Ik ben erg blij en zal zeker opnieuw bestellen van hier! VAN: SMIL Schoolfeest Jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten