zondag 22 februari 2015

strapless avondjurk pailletten split vooraan mouwen

strapless avondjurk pailletten split vooraan mouwen
volledig gevoerd: ja
mouwlengte: mouwen
opmerkingen: pailletten op het lijfje rand worden bijgesneden om te voorkomen krassen op je huid
silhouet: schede / kolom
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: dark navy
scheepvaart gewicht: 1.98kg
zoom / trein: vegen / borstelen trein
hals: strapless
taille: natuurlijke
gelegenheid: de formele avond
stof: lovertjes, tule
uitbenen: ja
versieringen: pailletten, split vooraan
ingebouwde beha: ja
seizoen: zomer, herfst, lente
terug details: rits
ik was een beetje aarzelend bij het bestellen van een chinese website, maar ik zal mijn woorden te eten! de jurk is zeer goed gemaakt en ziet er net zoals het beeld. het is een beetje te groot in plaatsen, maar gewoon kosten veel om een paar darts zetten in en opgenomen hebben. heel gelukkig, dank je! ik betaalde £ 74 voor de jurk en £ 24 plicht, een koopje als ik zou waarschijnlijk betaald bijna £ 300 voor een jurk van vergelijkbare kwaliteit. SMILJURKEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten