zaterdag 7 februari 2015

ivoor satijn avondjurken zeemeermin jewel hals borstelen trein

ivoor satijn avondjurken zeemeermin jewel hals borstelen trein
silhouet: trompet / zeemeermin
mouwlengte: mouwen
scheepvaart gewicht: 1.98kg
zoom / trein: vegen / borstelen trein
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 1,5 kg
stof: lovertjes, satijn
taille: natuurlijke
seizoen: zomer, herfst, lente
volledig gevoerd: ja
versieringen: pailletten, boog (s), sjerp / lint
gelegenheid: de formele avond prom
hals: jewel

getoond kleur: ivoor
uitbenen: ja
notities: riem kan niet worden verwijderd
terug details: rits
de jurk was prachtig. ik beveel het maatwerk, dit is mijn 4e jurk van licht in de doos en ik kreeg eindeloze complimenten over het tijdens de bal ging ik naar. het kwam snel. enige wat ik wil dat mensen zich bewust zijn van de spleet in het midden omhoog gaat echt hoog en de mouwen zijn een beetje krap, ik ben een grootte 12. dus waarom ik gaf het 4 sterren in plaats van 5. http://www.unme.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten