zaterdag 7 februari 2015

a-lijn avondjurk kant spaghetti bandjes knie-lengte

a-lijn avondjurk kant spaghetti bandjes knie-lengte
ingebouwde beha: ja
taille: natuurlijke
terug details: rits
notities: draagbare 2 manieren
mouwlengte: mouwen
silhouet: a-lijn
gewicht: 1.48kg
netto gewicht: 1kg
zoom / trein: knie-lengte
hals: spaghetti bandjes
getoond kleur: als beeld
volledig gevoerd: ja
seizoen: zomer, herfst, lente
gelegenheid: cocktail party
stof: kant
uitbenen: geen
geweldige jurk, ik vond het geweldig! tot mijn verbazing was toegesneden op de juiste maat 18 w, mijn maat is meer als een 12 hier in canada, dus het kwam in een beetje groot en ik had om het aan te passen, bestelde ik het groter zijn, want ik was bang dat het kleine zal komen .  Bruidsmeisjes Jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten