zaterdag 7 februari 2015

a-lijn avondjurk chiffon een hoge nek vloer-lengte

a-lijn avondjurk chiffon een hoge nek vloer-lengte
versieringen: ruches, criss cross, kristal detaillering, kralen
ingebouwde beha: ja
stof: chiffon
uitbenen: ja
silhouet: a-lijn
volledig gevoerd: ja
hals: een hoge nek
scheepvaart gewicht: 1.98kg
taille: natuurlijke
netto gewicht: 1,5 kg
terug details: rits
getoond kleur: als beeld
gelegenheid: de formele avond prom
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwen
zeer tevreden en zal ik opnieuw bestellen. ik was doodsbang om vanaf hier omdat nadat ik bestelde de jurk die ik besloot te lezen van de beoordelingen na het feit. er waren een heleboel beoordelingen die me doodsbang. mijn ervaring is zeer goed. ik moest het om mijn maat voor een aantal aanpassingen, maar het is perfect. het is zeer goed gemaakt.SMIL galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten