zondag 22 februari 2015

strapless avondjurk ivoor zeemeermin pailletten lovertjes

strapless avondjurk ivoor zeemeermin pailletten lovertjes
silhouet: trompet / zeemeermin
getoond kleur: ivoor
mouwlengte: mouwen
netto gewicht: 1,5 kg
taille: natuurlijke
terug details: rits
zoom / trein: rechter trein
gelegenheid: de formele avond
uitbenen: ja
ingebouwde beha: ja
versieringen: pailletten
hals: strapless
seizoen: zomer, herfst, lente
opmerkingen: pailletten op het lijfje rand worden bijgesneden om te voorkomen krassen op je huid
stof: lovertjes
volledig gevoerd: ja
scheepvaart gewicht: 1.98kg
verschepen was super snel. ik ontvangst van de jurk in miami 11 werkdagen nadat ik mijn bestelling geplaatst. de kwaliteit van de jurk was uitzonderlijk. ik ben 5ft5inch met 6 inch hakken de jurk is te lang en de bandjes en te lang ook, maar dit kan gemakkelijk worden aangepast, dus ik zal weer orde. ik denk dat het selecteren van een aangepast formaat zal de moeite waard volgende keer. zal foto's posten na mijn evenement.VAN SMIL Trouwjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten