zaterdag 7 februari 2015

zeemeermin jurken bordeaux fluweel lange mouw

zeemeermin jurken bordeaux fluweel lange mouw
volledig gevoerd: ja
silhouet: trompet / zeemeermin
stof: fluweel
getoond kleur: bordeaux
gelegenheid: de formele avond
mouw type: t-shirt
uitbenen: geen
scheepvaart gewicht: 1.98kg
hals: jewel
mouw lengte: lange mouw
zoom / trein: rechter trein
seizoen: zomer, herfst, lente
taille: natuurlijke
netto gewicht: 1,5 kg
versieringen: kristal detaillering, kralen
notities: beading kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
ingebouwde beha: geen
mooi. de stof is grote kwaliteit. past perfect. ik heb de aangepaste jurk niet te bestellen, dus ik heb om het te krijgen gezoomd. ik nam mijn metingen en gebruikt de grafiek zij hebben verstrekt. volgende keer zal ik het op maat gemaakte jurk bestellen. heel, heel mooi. mooie galajurken,feestjurken kopen shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten