zondag 22 februari 2015

champagne avondjurk kant sweetheart split vooraan

champagne avondjurk kant sweetheart split vooraan
gelegenheid: de formele avond, prom, homecoming
volledig gevoerd: ja
taille: natuurlijke
netto gewicht: 1,5 kg
seizoen: zomer, herfst, lente
ingebouwde beha: ja
scheepvaart gewicht: 1.98kg
terug details: rits
notities: kant kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
versieringen: ruches, split vooraan, sjerp / lint, kant
uitbenen: ja
zoom / trein: vloer-lengte
hals: sweetheart
silhouet: schede / kolom
getoond kleur: champagne
mouwlengte: mouwen
stof: kant
jurk past mooi en comfortabel. niet te strak rond de heupen en zeer goed gemaakt. de grootte was perfect (hoewel te lang voor mij, maar ik wist dat als ik besteld). kleuren zijn mooi en hetzelfde als op de foto. ik ben erg blij met mijn aankoop en het werd binnen de beloofde termijn geleverd. ik zal zeker kopen van licht in de doos weer. SMILjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten