maandag 21 oktober 2013

champagne galakleding online een schouder criss cross appliques beading

champagne galakleding online een schouder criss cross appliques beading
getoond kleur: champagne
schede kolom een schouder vloer-length chiffon moeder van de bruid jurk
uitbenen: ja
volledig gevoerd: ja
mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
notes: beading zal gebeuren in de zelfde kleur als u bestelt voor de Galakleding, zullen passende wrap worden aangepast in dezelfde kleur als de jurk, maar iets groter om te zorgen voor een makkelijke pasvorm over de jurk
terug details: rits
ingebouwde beha: ja
silhouet: mantel / kolom
zoom / trein: vloer-lengte
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
taille: natuurlijke
versieringen: criss cross, appliques, beading
hals: een schouder
netto gewicht: 1,5 kg
ik kocht deze jurk voor mijn prom en ik vond het zo zo veel. ik ben een britse maat 8, dus ik kocht het in de maat 4 en donkergroen, en moesten zij genomen en meegenomen in een centimeter om mijn middel. maar anders dan dat het was echt een goede kwaliteit kleding en ik zou het iedereen aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten