dinsdag 8 oktober 2013

lange avondjurk met mouwen zeemeermin sweetheart a-symmetrisch roes kralen

lange avondjurk met mouwen zeemeermin sweetheart a-symmetrisch roes kralen
stijl achterkant: rits omhoog
silhouet: zeemeermin
neklijn: sweetheart
zoom/trein: a-symmetrisch
zeemeermin sweetheart a-symmetrisch taf Goedkope jurken met roes kraal
maat: algemeen, plus
stola's: nee
stof: taft
verfraaiing: roes, kralen
kleur: lila
seizoen: winter, lente, herfst
strapless: strapless
mouw: mouwloos
deze jurk is een beetje anders dan de meeste. het bovenste gedeelte is zeer mooi gedaan net als de achterkant. het voorste bovenste laag van de rok is geopend en toont de satijnen eronder. omdat de onderlaag was lichtgewicht satijn (het is glanzend, maar niet sparkly) en niet een zwaardere stof (zoals fluweel), de voorste rok zag er een beetje onafgewerkt aan mij (het is niet, het leek gewoon 'uit' voor mij). ik besloot om de chiffon overgenomen door een kleermaker verschoven moeten de satijnen meer verbergen. ik ben ervan overtuigd dat ik zal blij zijn met het eindproduct. 
zwarte galajurk a-lijn prinses een-schouder watteau sleep roes kralen appliques
zeemeermin trouwjurk laten maken korte sleep organza satijn fuchsia strapless sweetheart
Mooie Lange feestjurken Grote maten strapless organza satijn mouwloos pailletten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten