donderdag 24 oktober 2013

tule satijn zeemeermin galajurken online bestellen ruches kant draperen ruches kant draperen

tule satijn zeemeermin galajurken online bestellen ruches kant draperen ruches kant draperen
celebrity stijl: geïnspireerd door de golden globe, alle celebrity stijlen
stof: tule, satijn
trend: vintage geïnspireerde
versieringen: ruches, kant draperen
seizoen: zomer, herfst, winter, lente
gelegenheid: de formele 's avonds, militaire bal, prom
mouwlengte: mouwloos
silhouet: trompet / zeemeermin
terug details: rits
uitbenen: ja
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 1,5 kg
lichaamsvorm: rechthoek, omgekeerde driehoek, appel, petite, mist, peer, zandloper, grote maten
zoom / trein: vegen / borstelen trein
taille: natuurlijke
satijn trompet zeemeermin strapless veegborstel trein Avondjurken geïnspireerd door kate hudson bij golden globe
getoond kleur: ivoor
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
hals: strapless
volledig gevoerd: ja
goedkope galajurken online a-lijn prinses strapless mouwloos draperen trein rechter ik heb mijn jurk in de mail vandaag :) en ik hou ervan! zijn gemaakt heel goed het materiaal, voering, en de manier waarop de jurk past niet te vermelden dat het lijkt precies het beeld. bestelde ik het in zwart. ik kan niet wachten om mijn trouwjurk te bestellen vanaf hier nogmaals bedankt smil :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten