donderdag 17 oktober 2013

lange avondjurken met mouwen pailletten criss cross kristal detaillering kralen

lange avondjurken met mouwen pailletten criss cross kristal detaillering kralen
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn design, kralen kleur zal worden zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
taille: natuurlijke
uitbenen: ja
versieringen: pailletten, criss cross, kristal detaillering, kralen
seizoen: winter, herfst, lente
mouwlengte: mouwloos
ingebouwde beha: ja
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
silhouet: prinses, a-lijn
a-lijn prinses juweel vloer-length chiffon elegante Galakleding
getoond kleur: candy pink
stof: chiffon
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
hals: jewel
netto gewicht: 1,5 kg
volledig gevoerd: ja
ik kocht deze voor mijn zus die vond de jurk, maar niet van de kleur. ik zag de foto's en ik vond het niet leuk ook. ik kocht het in lila kleur die ziet er bleek in de kleurenkaart, maar de werkelijke kleur is zeer helder en ziet er funky maar de jurk totale ziet er goed net zoals op de foto. Goedkope Cocktailjurk grote maten tule prinses a-lijn sweetheart strapless

Geen opmerkingen:

Een reactie posten