donderdag 17 oktober 2013

candy pink avondjurken met lange mouwen a-lijn ruches split vooraan draperen kristal detaillering

candy pink avondjurken met lange mouwen a-lijn ruches split vooraan draperen kristal detaillering
volledig gevoerd: ja
mouwlengte: mouwloos
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
taille: natuurlijke
stof: lovertjes, tule
hals: sweetheart
getoond kleur: candy pink
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger
ingebouwde beha: ja
versieringen: ruches, split vooraan, draperen, kristal detaillering
uitbenen: ja
silhouet: prinses, a-lijn
terug details: rits
notes: pailletten op het lijfje rand zijn bijgesneden om te voorkomen krassen op je huid, we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in grote maten en aangepaste formaten vanwege zijn design, afneembare bandjes
seizoen: zomer, herfst, lente
a-lijn prinses geliefde vloer-length lovertjes en tule Avondjurken
love it! kwam heel snel, passen perfect (ik om gewoon een standaard maat 8 us / 10uk), materiaal zeer goede kwaliteit. ik heb het deze zomer gedragen om 2 bruiloften. dit is de 2e jurk die ik heb besteld bij litb en net zo blij met dit als met de eerste jurk kreeg ik vorige zomer. zoals iemand anders ook gezegd - vergeet niet de plicht belasting bij aankomst! (ik bestelde het aan ierland).
vintage galajurk watermeloen prinses a-lijn sweetheart strapless chiffon pailletten
blushing pink chiffon galajurk zwart sweep brush train sleeveless princess a-line

Geen opmerkingen:

Een reactie posten