donderdag 24 oktober 2013

goedkope avondjurken online v-hals lange mouw draperen criss cross knopen kralen

goedkope avondjurken online v-hals lange mouw draperen criss cross knopen kralen
silhouet: mantel / kolom
gelegenheid: militaire bal, formele avond
seizoen: herfst, winter, lente
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
mouwlengte: lange mouw
stof: chiffon
uitbenen: ja
schede / column lange mouw v-hals vloer-length chiffon avondjurk
zoom / trein: vloer-lengte
terug details: rits
mouw type: t-shirt
volledig gevoerd: ja
hals: v-hals
taille: natuurlijke
lichaamsvorm: juffrouwen, tenger, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel
collecties: herfst 2013
versieringen: draperen, criss cross, knopen, kralen
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: bordeaux
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
ingebouwde beha: ja
omg! dank je wel! mijn Avondjurken online was geweldig, zeker voor mij ^ ^ shed een paar tranen van vreugde als ik nooit heb gevonden de juiste naaister om een ​​perfecte pasvorm voor mijn lichaamsvorm ... ik ben blij dat ik nam het risico. zelfs mijn manlief like it! chiffon prinses a-lijn lange avondjurk korte mouw beading criss cross appliques

Geen opmerkingen:

Een reactie posten