donderdag 24 oktober 2013

mooie cocktailjurken online een schouder chiffon split vooraan kralen criss cross side draperen

mooie cocktailjurken online een schouder chiffon split vooraan kralen criss cross side draperen hals: een schouder
mouwlengte: mouwloos
ingebouwde beha: ja
stof: chiffon
silhouet: mantel / kolom
taille: natuurlijke
volledig gevoerd: ja
uitbenen: ja
getoond kleur: regentaat
zoom / trein: watteau trein, vloer-lengte
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
netto gewicht: 1,5 kg
versieringen: split vooraan, kralen, criss cross, side draperen
lichaamsvorm: rechthoek, omgekeerde driehoek, appel, petite, mist, peer, zandloper, grote maten
seizoen: zomer, herfst, lente
trend: sexy
collecties: lente 2013
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
notes: beading zal gebeuren in de zelfde kleur als u bestelt voor de jurk
ik heb deze Cocktailjurken in rood en het is absoluut prachtig. de kralen is onberispelijk en het materiaal is prachtig. de enige verschillen die ik heb zijn met de dimensionering en de rits van de jurk. ik heb de jurk met aangepaste metingen, maar boven de taille, de jurk is super strak, wat het moeilijk maakt om zip-up. dit kan te wijten zijn aan het ontwerp van de jurk, hoeft te worden zeer strak, zodat het blijft op, maar onafhankelijk is nog iets dat ik niet bepaald overweldigend. maar ach! denk dat ik een beetje gewicht te verliezen hahaha. anywho, de rits is ook moeilijk om mee te werken, maar ik weet zeker dat er zijn manieren om het te glad uit. kortom, ik ben over het algemeen tevreden met de aankoop en kan niet wachten om het te dragen voor mijn formele. :) ook met de scheepvaart, heb ik gekozen om versnelde scheepvaart gebruiken en het kwam op tijd! ik zorgde er ook voor mijn zending, die was zeer behulpzaam te volgen. korte mini avondjurken grote maten chiffon wit kristal detaillering kralen kant draperen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten