woensdag 30 oktober 2013

trompet zeemeermin avondjurk satijn en tule juweel vloer-lengte stretch

trompet zeemeermin avondjurk satijn en tule juweel vloer-lengte stretch
mouw type: t-shirt
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: zwart
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
terug details: rits
netto gewicht: 1,5 kg
hals: jewel
taille: empire
gelegenheid: quinceanera, prom, formeel 's avonds
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
notes: beading zal gebeuren in de zelfde kleur als u bestelt voor de Lange jurken
versieringen: split vooraan, side draperen, kristal detaillering
mouwlengte: half mouw
zoom / trein: vloer-lengte
trimmen kleur: als beeld
silhouet: trompet / zeemeermin
collecties: herfst 2013
stof: stretch satijn, tule ik bestelde deze jurk en ik kreeg het binnen 2 weken na het plaatsen van de bestelling. hoewel ik gebruikte aangepaste metingen voor de jurk die ik verwacht dat het een paar kleine aanpassingen nodig, maar het paste perfect en de kralen was zeer goed gedaan. ik was zo blij met mijn aankoop en kan niet wachten om het te dragen!
Verkoop korte trouwjurken Fuchsia Mouwloos Spaghetti Bandjes tjno03075
Satijn Blozend Roze bruidsmeisjes jurken Ruched Kant Strapless tjno03074
Dark Green galajurkjes Bloem Kralen A-Lijn Mouwloos Satijn tjno03073

Geen opmerkingen:

Een reactie posten