zondag 20 oktober 2013

champagne avondjurken online kant tule kralen kwast trompet zeemeermin herfst 2013

champagne avondjurken online kant tule kralen kwast trompet zeemeermin herfst 2013
mouwlengte: mouwloos
getoond kleur: champagne
gelegenheid: de formele 's avonds, militaire bal, prom
stof: kant, tule
volledig gevoerd: ja
taille: laten vallen
ingebouwde beha: ja
hals: koningin anne
terug details: rits
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
trompet zeemeermin koningin anne kant tule vloer-length avondjurk
zoom / trein: vegen / borstelen trein
versieringen: kant, kralen, kwast (s)
collecties: herfst 2013
uitbenen: ja
silhouet: trompet / zeemeermin
baljurk sweetheart floor-length organza Avondjurken ik kocht deze voor mijn zus die vond de jurk, maar niet van de kleur. ik zag de foto's en ik vond het niet leuk ook. ik kocht het in lila kleur die ziet er bleek in de kleurenkaart, maar de werkelijke kleur is zeer helder en ziet er funky maar de jurk totale ziet er goed net zoals op de foto
Lange mouw Ivoor Trouwjurk Prinses Geschulpte Hoek Rits tjno03004
a-lijn prinses Trouwjurk Hof Sleep rechter trein appliques tule tjno03003

Geen opmerkingen:

Een reactie posten