donderdag 21 maart 2013

avondjurken Grote Maten Met Bloem a-lijn strapless knie-lengte chiffon


avondjurken Grote Maten Met Bloem a-lijn strapless knie-lengte chiffon
Silhouet: A-lijn, Prinses
Hals: Strapless
Taille: Natuurlijk
Hemline / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
Embellishments: draperen, Bloem (en), ruching
Terug Details: Rits
Volledig gevoerd: Ja
Ingebouwde BH: Ja
Boning: Ja
Stof: Chiffon
Getoond kleur: Pearl Roze
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, Rechthoek, Grote maten, Petite, Misses
Gelegenheid: Cocktail Party, Wedding Party
Seizoen: Voorjaar, Zomer, Herfst, Winter

Ik heb geen klachten over deze zending. Niet alleen is prachtig de jurk gemaakt, het past vrijwel perfect en de kleur en de stof is precies wat ik wilde. De details zijn gelijk, de lengte is goed, en het is gewoon een perfecte jurk voor de bruiloft van mijn zus! Ik ben Maid of Honor en ik ga mooi voelen in die jurk staan ​​in de voorkant van iedereen die naast mijn zus. Ik ben erg blij met de kwaliteit van niet alleen de jurk, maar de snelheid van levering en gemak van de check out. Dank je wel! Ik zou deze site zeker aanbevelen aan een vriend en ik zou er opnieuw verblijven! avondjurken Grote Maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten