maandag 18 maart 2013

A-lijn avondjurken Jewel Sweep Brush Train chiffon


A-lijn avondjurk Jewel Sweep / Brush Train chiffon
Silhouet: A-lijn, Prinses
Hals: Juweel
Hemline / trein: Sweep / Brush Train
Mouwlengte: mouwloos
Embellishments: draperen, Side draperen, ruches, Split Front, pailletten
Stof: Chiffon, Sequined
Getoond kleur: Black
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, Rechthoek, Grote maten, Petite, Misses
Gelegenheid: Prom, Formele Avond, Military Ball
Celebrity Style: Alle Celebrity Styles, Geïnspireerd door Oscar
Seizoen: Voorjaar, Zomer, Herfst, Winter
http://avondjurken.loggy.nl/
Dit is niet mijn eerste keer bestellen bij smil en als zodanig had ik vertrouwen in de efficency van de comapny. Ik was op zoek naar deze jurk voor ongeveer een jaar en uiteindelijk besloten om de knoop door te hakken en het kopen voor mijn Year 12 einde van het jaar Formele. Ik heb het besteld met aangepaste afmetingen en het kwam net vanmiddag. Ik ben exstatic! Het past als een handschoen en absoloute lijkt identiek aan de foto. Ik bestelde de jurk in Royal Blue en de kleur is mooi, rijk, mooi, en trouw aan die van het beeld. Ik kort Ik hou van deze jurk, zeer vleiend en verbluffende kwaliteit, ideaal voor meisjes met een curvy figuur zoals ik en veyr vleiend voor de dames: p SMIL Avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten