donderdag 21 maart 2013

lange avondjurken halter vloer-length chiffon champagne


lange avondjurken halter vloer-length chiffon champagne
Silhouet: Schede / Kolom
Hals: Halter
Taille: Empire
Hemline / trein: Vloer Lengte
Mouwlengte: mouwloos
Embellishments: draperen, ruches, plooien
Terug Details: Rits
Volledig gevoerd: Ja
Ingebouwde BH: Ja
Boning: Ja
Stof: Chiffon
Getoond kleur: champagne
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, Rechthoek, Grote maten, Petite, Misses
Gelegenheid: Prom, Formele Avond, Military Ball, Bruiloft
Seizoen: Voorjaar, Zomer, Herfst, Winter
http://avondjurken.zoekvinden.nl/
Ik heb deze jurken voor mijn bruidsmeisjes en ik hield van ze! We hebben zo veel complimenten over de jurken. De jurken waren zeer goed gemaakt en het enige negatieve wat ik kan zeggen is dat ze waren een beetje lang, maar dat was geen groot probleem. Alle meisjes in mijn huwelijk varieerden in grootte .... groot, klein .... grote busted, kleine kapotte ... de avondjurken zag er goed uit op alle van hen. We bestelden de jurk in chocolade bruin ... was een mooie rijke kleuren. Sterk aan om deze jurk! SMIL Lange Avondjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten