maandag 18 maart 2013

Chiffon avondjurk Floor-length schede kolom een schouder


Chiffon avondjurk Floor-length schede / kolom een schouder

Silhouet: Schede / Kolom
Hals: Een Schouder
Hemline / trein: Vloer Lengte, Watteau trein
Mouwlengte: mouwloos
Embellishments: Kralen, Zijkant draperen, Criss Cross, Split Voorzijde
Stof: Chiffon
Getoond kleur: Regency
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, Rechthoek, Grote maten, Petite, Misses
Gelegenheid: Prom, Formele Avond, Military Ball
Seizoen: Voorjaar, Zomer, Herfst

Ik was erg blij met mijn jurk. Het paste goed genoeg dat het niet wijzigingen, hoge kwaliteit materialen en vakmanschap nodig. Ik droeg deze jurk voor mijn bruiloft ceremonie voor slechts mijn man en ik Het was genoeg leuk voor een burgerlijke ceremonie zonder al te over de top. Het materiaal was zacht en flowy en de sleuf was niet al te onthullen op alle. Ik bestelde de jurk in ivoor en het kwam naar Canada met de geschatte leveringsdatum. Ik zou opnieuw bestellen bij SMIL. Dank u. SMIL lange avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten