maandag 18 maart 2013

Chiffon avondjurk schede column Cowl Sweep / Brush Train


Chiffon avondjurk schede column Cowl Sweep / Brush Train
Silhouet: Schede / Kolom
Hals: Cowl, V-hals
Taille: Natuurlijk
Hemline / trein: Sweep / Brush Train
Mouwlengte: mouwloos
Embellishments: Side draperen
Terug Details: Rits
Volledig gevoerd: Ja
Ingebouwde BH: Ja
Boning: Ja
Stof: Chiffon
Getoond kleur: Burgundy
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, Rechthoek, Grote maten, Petite, Misses
Gelegenheid: Prom, Formele Avond
Seizoen: Voorjaar, Zomer, Herfst, Winter
http://avondjurken.zoekvinden.nl/
Zowel de jurken die ik gekocht van hier ongelooflijk zijn goed gemaakt en ik weet zeker dat zal een zeer lange tijd duren - dus een waardevolle investering welke jurk die u kiest. Deze jurk heeft een prachtige, klassieke vorm met prachtige draperen. Ik wilde dezelfde kleur als de weergegeven in de afbeelding, die staat vermeld als bordeaux. Ik was een beetje bezorgd als andere jurken op de site die ook werden genoemd als bordeauxrood leek meer een paarse kleur dan de diepe rode volgorde van deze foto's, maar ik ging met haar en was niet teleurgesteld. Het is in feite de exacte kleur weergegeven (uiteraard kunnen er zeer kleine verschillen, afhankelijk van uw computerscherm instellingen) en meer diep rood dan paars / bordeaux. Ik ben zo blij dat ik ging voor deze en niet de 'rode' optie, omdat dit waarschijnlijk zou zijn geweest veel lichter en was niet wat ik zocht, voor iedereen. Ik heb gelezen heel veel reviews die sprak over de vraag of te krijgen bordeaux of rood, dus ik hoop dat dit helpt. SMIL avondjurken Grote Maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten