donderdag 28 maart 2013

a-lijn avondjurken v-hals mouwloze knie-lengte chiffon roze


a-lijn avondjurken v-hals mouwloze knie-lengte chiffon roze
hals: v-hals
versieringen: draperen, ruches, kant draperen, ruching
zoom / trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
silhouet: a-lijn, prinses
stof: parel roze chiffon
seizoen: lente, zomer, herfst
gelegenheid: cocktail party, graduatie, huwelijk partij
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist

dank u smil avondjurken ! de jurken aangekomen en ik was bijna te nerveus om de doos te openen. i ahd gelezen sommige vrij slechte recensies over het bedrijf nadat ik had besteld, een aantal goede degenen ook het moet gezegd worden. ik geen zorgen hoeven maken. de jurken zijn prachtig! de stof is van topkwaliteit en de afwerking is fantastisch. de stof is zo veel zwaarder dan ik gedacht het zou zijn, het beweegt prachtig. kan niet wachten om mijn bruidsmeisjes zien het dragen van hen voor mijn bruiloft in mei. Ik zou niet aarzelen om te bestellen van het bedrijf in de toekomst. uitmuntende cijfers.  SMIL lange avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten