zaterdag 16 maart 2013

tule lange avondjurk kant a-lijn strapless kralen ruching


tule lange avondjurk kant a-lijn strapless kralen ruching

silhouet: a-lijn hals: strapless taille: empire zoom / trein: vloer lengte Mouwlengte: half mouw versieringen: beading, ruches, kant stof: tule ingebouwde beha: ja volledig gevoerd: ja getoond kleur: wit vorm van het lichaam: zandloper , omgekeerde driehoek, mist gelegenheid: 's avonds seizoen: lente, herfst, winter, zomer
SMIL mooie avondjurken

kregen we van mijn dochter jurk ruim voor de verwachte leverdatum, die was geweldig en toen het kwam de kwaliteit van de afwerking was uitstekend. ik had de geleverde jurk op mijn werkplek en een aantal van de dames waar ik mee werk zijn volbracht naaisters en ze waren erg onder de indruk van de kwaliteit van de jurk. Ik zal zeker bestellen mijn jurk van smil. kozen we voor custom fit en ik ben zo blij dat we hadden aangezien het past mijn dochter perfect. het was als een van je kleermakers persoonlijk gemeten haar en maakte de jurk en dan voorzien van het aan haar. ze kan niet wachten om het te dragen. http://avondjurken.yourbb.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten