dinsdag 19 maart 2013

a-lijn lange avondjurk satijnen een schouder kralen ruching


a-lijn lange avondjurk satijnen een schouder kralen ruching

silhouet: a-lijn hals: een schouder taille: natuurlijke zoom / trein: vloer lengte Mouwlengte: mouwloos versieringen: beading, ruches stof: zijde als satijn ingebouwde beha: ja volledig gevoerd: ja getoond kleur: druif vorm van het lichaam: zandloper , omgekeerde driehoek, mist gelegenheid: 's avonds seizoen: lente, herfst, winter, zomer

SMIL Goedkope Avondjurken

deze jurk is zo geweldig! Ik heb het in robijnrode kleur en maat metingen. ik ben een beetje hesistant om dit te kopen op het eerste, want het is moeilijk voor mij om voorstellen hoe de robijn jurk eruit alsof ze een kleurenkaart. maar ik hoef de robijn een omdat ik zal gaan gebruiken voor een speciale fotoshoot in juli met een dramatische, romantische, hartstochtelijke thema. deze jurk past echt het thema. Ik weet dat het nog te vroeg om te kopen van de jurk, maar ik kan het niet laten de deal voorbij - ik kreeg een zeer grote korting op de scheepvaart en op de jurk zelf. Ik ben ook dankbaar dat ze doen wereldwijd schip, want ik woon in Nieuw-Zeeland en ik vind het moeilijk soms om online winkels die naar mijn land te vinden. ik en vriendje (die kreeg mijn lichaam metingen) volgde gewoon de instructies over hoe het lichaam metingen te krijgen. Het is gemakkelijk te volgen en zeer behulpzaam en beknopt.
ik had besteld deze jurk laatste 11 februari en zal naar verwachting worden geleverd op 12 maart. maar het werd verzonden op 25 februari en ik kreeg het op 4 maart. de service is zo snel! i am so much pleased. Ik heb geprobeerd de jurk en het is zo precies op mijn lichaamsmaten! de pailletten zijn vakkundig te genaaid. ik ben het bevestigen van mijn foto's. deze jurk is erg mooi en elegant Ik beveel dit aan alle dames die er zijn. Het is de moeite waard al je geld. :)
algemeen, dit is de beste online winkel die ik ooit heb gekocht. ik ben zo blij dat ik het gevonden! Ik zal zeker weer kopen van deze winkel! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten