maandag 18 maart 2013

tencel lange avondjurk v-hals ruches kralen met de hand gebonden a-lijn


tencel lange avondjurk v-hals ruches kralen met de hand gebonden a-lijn

silhouet: a-lijn hals: v-hals taille: empire zoom / trein: vloer lengte Mouwlengte: mouwloos versieringen: beading, ruches, met de hand gebonden stof: Tencel ingebouwde beha: ja volledig gevoerd: ja getoond kleur: ivoor vorm van het lichaam : zandloper, omgekeerde driehoek, mist gelegenheid: 's avonds seizoen: lente, herfst, winter, zomer

SMIL Avond jurken

ik had besteld aa lijn v-hals vloer-length chiffon bruidsmeisje jurk met criss-cross lijfje door SMIL op feb1st 2013. Ik geef toe, ik was behoorlijk zenuwachtig over het als ik heb nog nooit iets besteld zo belangrijk als een bruidsmeisjes jurk online. Er was geen behoefte aan zenuwen! het kwam op 1 maart 2013, veilig verpakt en het was perfect! de pasvorm is fantastisch, alles wat ik moet doen, is de lengte genomen een beetje. Ik zal niet aarzelen om het bestellen van SMILagain. het kostte me een totaal van aus 100,93 dollar geleverd aan mijn deur. im erg onder de indruk. nogmaals bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten