zondag 17 maart 2013

chiffon lange avondjurk een schouder kralen ruches a-lijn


chiffon lange avondjurk een schouder kralen ruches a-lijn

silhouet: a-lijn hals: een schouder taille: empire zoom / trein: vloer lengte Mouwlengte: mouwloos versieringen: beading, ruches stof: chiffon ingebouwde beha: ja volledig gevoerd: ja getoond kleur: geel lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, mist gelegenheid: 's avonds seizoen: lente, herfst, winter, zomer

SMIL lange avondjurk winkel SMIL jurken online shop

productie en verzending waren snel lichter! Ik bestelde mijn jurk op 25 januari en het was in Toronto en op mijn deur 11 dagen later. plicht kostte me 79,00 dollar, maar dat heeft niets te maken met licht in de doos had, zal de Canadese regering schroef je elke keer.

ik bestelde een normaal formaat 20w en het past als een handschoen. Ik ben meestal een maat 16, maar ik gemeten het breedste deel van mijn lichaam (mijn heupen / butt...thanks moeder) en gingen twee maten gewoon veilig te zijn. deze jurk ziet er fantastisch uit op mijn plus size frame, en de complimenten van mijn zandloperfiguur perfect. het is zeker bochtige meisje vriendelijk. Ik ben 5'8 "en wordt beschouwd als het bestellen van custom metingen om ervoor te zorgen de jurk was lang genoeg ... Ik ben blij dat ik niet. Deze jurk veel lange, en valt perfect samen met mijn 4,75" hakken. de trein zwembaden mooi achter me.

de jurk is prachtig aangelegd en was elke cent waard plicht opgenomen. zelfs de voering ziet er fantastisch uit. ik had besteld zwart, en de afwerking en glans van de reeks is prachtig. als vermeld vorige beoordelaar, de jurk is 2 stuks samen op de natuurlijke taille genaaid. ik persoonlijk vind dat het is 2 stuks, omdat het trekt het oog naar het kleinste deel van mij. ik zal het dragen van het met een kristal kralen sjerp voor een beetje extra glans omdat het is mijn trouwjurk. Ik hou van de volledige dekking van de bateau hals zorgt, en het feit dat een specialiteit beha of ondergoed niet nodig is om dit stuk te dragen.

de jurk is prachtig, en ik kan niet wachten tot mijn geliefde om me te zien in het op onze trouwdag! dit is waar ik zal de aankoop van al mijn speciale gelegenheid jurken van nu af aan. de kwaliteit is uitstekend, de prijzen zijn geweldig, de workmaship is beter dan alles wat ik heb gezien in een bruids winkel. Ik kom terug na mijn huwelijksreis om foto's te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten