donderdag 14 maart 2013

lange avondjurk van chiffon boothals kralen ruches kant kolom


lange avondjurk van chiffon boothals kralen ruches kant kolom
silhouet: column
hals: boothals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: cap sleeve
stof: chiffon
versieringen: beading, ruches, kant
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: 's avonds
SMIL Avondjurken

deze jurk is nog mooier in persoon (had niet gedacht dat mogelijk was), ik was zo erg blij met de geweldige kwaliteit van dit stuk, het past als het is gemaakt alleen voor mij! Ik heb helemaal niet de kwestie van kijken zowel met de andere vrouwen ha! deze jurk is zeker een van een soort! het enige dat ik vond op een con zijn was de rits was heel gemakkelijk gevangen in de pailletten, maar zolang zip it langzaam en voorzichtig je moet geen probleem zijn! :) Ik ben van plan over het bestellen weer van hier in de nabije toekomst! http://avondjurken.startje.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten