zondag 16 juni 2013

avondjurk pailletten strapless stretch satijn lieverd voorjaar 2013

avondjurk pailletten strapless stretch satijn lieverd voorjaar 2013
ik normaal niet kopen kleding online, ik lijken meer dan ik eigenlijk blijven terugkeren. Ik kocht deze avondjurk in een opwelling, en het was de beste aankoop die ik heb gemaakt online! deze jurk is geweldig! het past waar te vormen, maakt niet uit welke maat je bent. dacht dat het te strak te zijn als ik het op, maar het is zo comfortabel, het is echt brengt comfort en sexiness mode tot een geheel nieuw niveau!
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless, liefje
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: pailletten, kristallen broche
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: het blozen roze
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter
SMIL betaalbare avondjurken
http://avondjurk.startbeurs.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten