zaterdag 1 juni 2013

lovertjes avondjurk a-lijn geliefde borstel trein chiffon kristal detaillering


lovertjes avondjurk a-lijn geliefde borstel trein chiffon kristal detaillering
thanks smil was erg blij met de jurk! Ik was een beetje bang dat het niet op tijd zou aankomen, want ik woon in Nieuw Zeeland en hebben een formele komen, maar het kwam veel eerder dan ik had verwacht! het past ook geweldig, maar het is een beetje lang: (zal gewoon nodig om het nemen van een tikkeltje er geen vlekken of ruïnes in het weefsel of de kralen en ik was erg blij met het resultaat ... altijd een beetje zenuwslopend. het kopen van kleding online vooral voor een belangrijke gebeurtenis, maar ik ben nu tevreden en zal zeker kijken hier op te kopen in de toekomst :)
silhouet: a-lijn
hals: strapless, liefje
taille: empire
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, kristal detaillering, pailletten
Terug Details: rits, backless
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon, lovertjes
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL pailletten jurk strapless avondjurk a lijn prinses sweetheart kralen AJ2013027

Geen opmerkingen:

Een reactie posten