woensdag 19 juni 2013

a-lijn geliefde korte cocktail jurk met bloemen champagne chiffon

a-lijn geliefde korte cocktail jurk met bloemen champagne chiffon
zoals altijd ik helemaal weg van mijn aankopen van deze site! het is de enige online kledingwinkel ik weet dat ik gegarandeerd te vertrekken met iets wat ik ben blij met bestelde ik deze jurk en het paste echt goed! zag er mooi en stijlvol enige wat ik zou veranderen is als ik kon van re bestelde ik zou een andere kleur hebben opgepikt, hoewel de "champagne" kleur ziet er mooi op het model het niet precies vleien mijn huidskleur, maar anders dan dat alles was perfect als altijd
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: draperen, bloem (en), zakken, criss cross, ruching
stof: chiffon
getoond kleur: champagne
gelegenheid: cocktail party, homecoming
SMIL zwarte jurken online
avondjurken, Avondjurken Grote Maten, pailletten jurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten