dinsdag 18 juni 2013

zwart satijnen Galajurken online ruches ronde hals kant draperen ruching

zwart satijnen Galajurken online ruches ronde hals kant draperen ruching
Ik kocht deze Galajurken in robijn voor mijn 30e verjaardag (wat niet is gebeurd en toch zo zal ik opnieuw beoordelen en zeggen hoe de jurk was op de avond en voeg een foto) met een perfecte pasvorm en het is een zeer mooie Galajurken. de versnelde levering was erg snel en ik was in staat om het pakket te volgen helemaal, het was zelfs geleverd op een dag te vroeg. Ik was bang dat ik een extra factuur voor de douane (als andere klanten uit het Verenigd Koninkrijk hebben gehad volgens reviews) zou kunnen krijgen, maar tot nu toe, dat is niet zo hopelijk wat ze zeggen over alle verzendkosten worden opgenomen is waar gebeurd. de pasvorm is perfect en past schitterend in mijn lichaam, ik zal niet nodig om een ​​beha te dragen als er een bh aangebracht om de jurk en er wordt uitbenen rond de taille en buik gebied. het rode materiaal is mooi hoewel het satijn voor de rok gedeelte heeft wel een twee trekt erin maar ze zijn niet zichtbaar, tenzij je echt goed kijkt. de gemorste de achterkant verder gaat erg hoog, zodat je niet in staat zou zijn om elke vorm van steun ondergoed te dragen om u te trekken die naar beneden gaat je dijen. Ik had ook graag de roklengte iets langer te zijn geweest en een beetje strakker, dus het was meer uitgerust, maar er zijn geen mogelijkheden om dit te veranderen en er was niet een andere jurk die voorzien wat ik zocht. Kortom een ​​zeer leuke Galajurken met een goede service en de prijzen en ik zou het zeker aanraden smil aan iedereen die graag een speciaal gemaakt en geplaatst Galajurken voor een speciale gelegenheid. SMIL goedkoop Jurken Grote Maten 2013 galajurk grote maat Goedkope

Geen opmerkingen:

Een reactie posten