donderdag 13 juni 2013

druif chiffon Korte Avondjurken Goedkoop strapless vloer-lengte bruiloft

druif chiffon Korte Avondjurken Goedkoop strapless vloer-lengte bruiloft
bevolen deze korte avondjurk voor mijn beste vrienden bruiloft als bruidsmeisje, en kwam met DHL binnen 2 weken. het ziet er fantastisch uit en het detail is echt leuk. in eerste instantie had ik mijn twijfels, maar het ging allemaal weg zodra ik zag de jurk. alleen gewild dat het werd gepleit als kates maar nog steeds ziet er geweldig uit. Ik beveel deze plaats aan iedereen die iets classy en beaitiful om een ​​avond evenement dragen!
antwoorden door persun
lieve Thoma, we \ 're blij dat je wilt it.Thank voor uw steun. en ik vraag me af of je kon zo vriendelijk stuur enkele foto's van jullie dragen van de jurk te info@smilwedding.nl aan uw schoonheid met ons te delen. we \ 'll dankbaar zijn.
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: draperen, sjerp / lint, criss cross
stof: chiffon
getoond kleur: druif
gelegenheid: de formele avond, huwelijksfeest, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL korte avondjurken goedkoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten