zaterdag 22 juni 2013

vloer-length avondjurk draperen groene chiffon bloem a-lijn strapless vloer-lengte

vloer-length avondjurk draperen groene chiffon bloem a-lijn strapless vloer-lengte
deze jurk is prachtig. het maakt me voel (en kijken) als een filmster! ik kan niet wachten om dit te dragen aan de avondkledingzaak ik gepland om te wonen. Ik was verbaasd over de kwaliteit van de jurk, het is zeer goed gemaakt. ik draag over het algemeen tussen een maat 8 en maat 10, bestelde ik de maat 10 en het past als ik had het op maat gemaakt. het verbergt mijn kleine darm dat is precies wat ik zocht lol. i love it
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
stof: lime groen chiffon
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: draperen, bloem (en)
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal, huwelijksfeest
seizoen: lente, zomer, herfst
VAN: SMIL Verkoop Betaalbare avondjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten