maandag 3 juni 2013

zwart satijnen korte Avondjurken 2013 a-lijn een schouder cocktail party

zwart satijnen korte Avondjurken 2013 a-lijn een schouder cocktail party
mijn aangepaste satijnen korte Avondjurken kwamen de andere dag. Ik was zo opgewonden en zenuwachtig omdat ik nooit een aangepaste kleding online besteld. niet alleen is de kleur perfect (navy en wit) maar de stof en de kwaliteit was meer dan verwacht. het past perfect! dank je Smil. oh ik zal u opnieuw te schrijven nadat ik draag het op mijn neefjes bruiloft in juni, en ik zal een foto sturen.
silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: bloem (en), ruches
stof: satijn
getoond kleur: zwart
bekleding kleur: wit
gelegenheid: cocktail party, homecoming, sweet 16
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL lange avondjurk winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten