dinsdag 18 juni 2013

schede strapless lange chiffon galajurk watermeloen kant draperen ruching

schede strapless lange chiffon galajurk watermeloen kant draperen, ruching
ik bestelde 3 van deze Galajurken voor mijn bruidsmeisjes voor mijn oktober bruiloft in Alnwick, Engeland. mijn bruidsmeisjes zag er prachtig in hen en de kwaliteit is geweldig. Ik heb jurken als deze met de kleine bloemen op de buste te zien en rond de rug in boetieks voor £ 200 + per stuk. mijn bruidsmeisjes hield van hen en de kleur watermeloen. was gewoon perfect voor mijn koraal / perzik kleurenschema. erg passend voor de herfst! Ik heb enkele foto's bijgevoegd. mijn Galajurken was ook van SMIL, zie je een meer gedetailleerd overzicht onder de Audrey Hepburn blij gezicht galajurk in de jurk sectie bruiloft. Om in voldoende tijd als zijn waarschijnlijk je zal moeten om ze enigszins aangepast als je bestelt de standaard maten vond ik deze wel een beetje uit), maar de besparing u zal hebben op de jurken zal betekenen dat u zich kunt veroorloven om ze professioneel veranderd. gewoon een gedachte! bruidsmeisje aan de linkerkant gaan door het gangpad is mijn beste vriendin en ze had een lezing te doen, dus excuseer het betraande gezicht! het was een zeer emotionele dag voor haar is dit de best pic ik heb van de voorkant van de galajurk .. de bloemen eigenlijk gaat helemaal rond de achterkant van de galajurk langs de buste band. boeketten, als iemand wil weten, waren papieren bloem en knop boeketten. SMIL strapless jurk online
http://galajurken-2013.startje.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten