zaterdag 8 juni 2013

chiffon druif avondjurk lange halter a-lijn prinses draperen rushes militaire bal

chiffon druif avondjurk lange halter a-lijn prinses draperen rushes militaire bal
hiya, ik weet dat dit niet een beoordeling, maar ik was gewoon benieuwd of iemand kon helpen. ik ben binnenkort te bestellen van deze jurk voor mijn dochters prom en ik ben onzeker over wat schaduw van blauw wordt weergegeven in het hoofdbeeld want er zijn veel voorbeelden! blauw, groen blauw, lichtblauw etc. kan iemand please help? veel dank je.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: halter
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: draperen, ruching
stof: chiffon
getoond kleur: druif
gelegenheid: de formele avond, huwelijksfeest, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL lange jurken online
http://avondjurken.startplezier.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten