dinsdag 18 juni 2013

avondjurk a-lijn strapless vloer-length chiffon avondjurk kralen

avondjurk a-lijn strapless vloer-length chiffon avondjurk kralen
mijn jurk kwam in canada twee weken na bestelling het. Ik was vol ontzag zodra ik opende de doos. wat een mooie jurk, geweldig materiaal. het is iets strakker op mijn borst dan ik had verwacht, maar nog steeds een perfecte pasvorm. wat een mooie jurk voor de zomer bruiloften en gelegenheden. Ik ben erg blij met deze jurk het is net zo mooi als de foto.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, kristal detaillering, patroon / print, side draperen
stof: chiffon
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst. http://paki-lester.webnode.nl/
jurken met pailletten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten