zaterdag 1 juni 2013

a-lijn riemen lieverd korte taft tule cocktail jurk fuchsia prinses

a-lijn riemen lieverd korte taft tule cocktail jurk fuchsia prinses
Ik kreeg zojuist deze jurk in de mail voor mijn bruidsmeisje. ze pakte het uit omdat degene die ik had uitgezocht was "te oude dame". ik dacht dat deze jurk zou te veel lijken op een nachtclub soort jurk en niet een trouwjurk, maar ik was verkeerd. het is absoluut mooi en het zal er geweldig uitzien op mijn bruiloft. ik bestelde champagne met zilveren bandjes en de kralen is prachtig en de poef in de rok is schattig! het enige probleem dat ik had met mijn bestelling, is dat ik betaalde de extra te krijgen aangepaste montage en mij en mijn bruidsmeisje gemeten en opnieuw gemeten om ervoor te zorgen dat we waren precies nog onze jurken zijn allebei te groot. we zullen moeten nog steeds laten wijzigen. bespaar jezelf geld en bestel een aantal grootte en vervolgens krijgt het veranderd als je het krijgen.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals, riemen
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, boog (s), ruches, criss cross, plooien
stof: taft, tule
riem stof: taf
getoond kleur: fuchsia
riem kleur: oranje
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, prom, sweet 16
smil strapless jurkjes online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten