maandag 15 juli 2013

koningsblauw chiffon avondjurk strapless zeemeermin high-low jurk veegborstel trein

koningsblauw chiffon avondjurk strapless zeemeermin high-low jurk veegborstel trein
deze jurk zag er nog beter in persoon! ik kreeg de afdruk een en zo veel mensen vertelden me dat ze hield van mijn jurk. het was de perfecte prom jurk voor me en ik zal nooit vergeten dat jurk en dit jaar bij prom! de maattabel is soort van raar maar omdat ik draag over een maat 4 broek en smalls en ik kreeg een grootte twee dus gewoon gaan met de grootte die u denkt dat het beste! ze hebben een grote uitwisseling en terugkeerbeleid ook! dus als het niet past kun je altijd ruilen!
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: strapless, liefje
taille: laten vallen
zoom / trein: vegen / borstelen trein
mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, criss cross, split vooraan
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: royal blue
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst VAN: lange avondjurken online
donkergroen chiffon avondjurk knielange asymmetrische aj2013039
http://bloggers.nl/avondjurkjes/993605/column+v-hals+lange+jurk+online+stretch+satijnen+avondjurk+met+split+vooraan.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten