donderdag 4 juli 2013

mooie avondjurk v-hals mouwloze zwarte lange jurk online verkoop

mooie avondjurk v-hals mouwloze zwarte lange jurk online verkoop
erg blij met mijn jurk, service was uitstekend en recht verzonden op tijd. Ik kreeg mijn op maat gemaakte jurk vandaag. het past prachtig en ik kon niet gelukkiger zijn met het. het materiaal is geweldig en ik zou deze plaats aan iedereen aanraden. mooie jurk. het materiaal is mooi en zwaar dus het zit vleiend op een groter bedrag. het op maat en kwaliteit zijn zo indrukwekkend voor de prijs. kon niet gelukkiger zijn met de jurk. geweldige jurk, zeer tevreden, kwam in een tijdige wijze. zal ze opnieuw te gebruiken!
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, criss cross
ingebouwde beha: geen
uitbenen: ja
stof: breigoed
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
VAN: SMIL mooie avondjurk
http://galajurken.startclub.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten