maandag 15 juli 2013

schede kolom strapless rechter trein stretch satijnen avondjurk fonkeling glans open rug

schede kolom strapless rechter trein stretch satijnen avondjurk fonkeling glans, open rug
bestelde ik deze jurk na het nemen van mijn metingen en wetende dat het heel groot op me zou zijn omdat de maten lopen groot. maar ik had een naaister nemen het in en ik probeerde het op toen ze klaar was en ik absoluut verliefd op deze jurk! het is prachtig en zeer comfortabel. ik voelde me zo goed dragen van deze jurk, het maakte me voelen als een prinses :) zijn veilig om te zeggen dat dit de beste aankoop die ik ooit heb gemaakt! love it!
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: trein rechter
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen, side draperen
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: stretch satijn
getoond kleur: ocean blue
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: sparkle & shine, jurken met open rug
a-lijn roze chiffon strapless avondjurk strapless een schouder aj2013043
http://www.pimpblog.nl/galajurken2013/115795/stretch+satijn+zwarte+lange+jurk+met+lovertjes+v-hals+rechtbank+trein+kristal+detaillering+sjerp+lint.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten