zaterdag 13 juli 2013

chiffon zwarte jurk met lange mouw kristal detaillering split vooraan avondjurk juweel

chiffon zwarte jurk met lange mouw kristal detaillering split vooraan avondjurk juweel
de jurk is geweldig, maar zeker gaan een maat groter omdat rond de kralen deel niet zou sluiten. de rest past prachtig en hoewel ik moest naar een grotere maat het nog zag er geweldig uit. als je jonger bent dan 5'5 al zeker van plan om het te krijgen ingeklemd. ik ben 4'11 en ik moet mijn oma sneed een paar centimeter voor mij. algehele geweldige jurk hoewel ik niet kan wachten tot prom!
silhouet: mantel / kolom
hals: jewel
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: lange mouw
mouw type: t-shirt
versieringen: kristal detaillering, split vooraan
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst http://clarkemalone.punt.nl/
trend: vintage geïnspireerde, open rug zwarte jurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten