zaterdag 13 juli 2013

schede / column sweetheart vloer-length chiffon en stretch satijnen avondjurk

schede / column sweetheart vloer-length chiffon en stretch satijnen avondjurk
de jurk is echt mooi, en leek het model goed passen op de foto's. ik ben 5'3 en £ 110, dus ik bestelde xs, en nog steeds liep behoorlijk groot toen ik kreeg het in de mail. ik moest naar de buste veranderd en bijna geen verandering plaats zou het doen omdat ze zouden riskeren verpest de kralen en pailletten door het te doen. ik eindelijk een plek die overeengekomen om het te doen voor $ 90: (ik ben blij dat ik bestelde de jurk vroeg en had genoeg tijd, maar ik was super bummed over het feit dat grote i ben ook het dragen van 4 "hakken, en ik ben nog steeds. struikelen over de jurk online, dus ik heb om het te krijgen ingeklemd (nog 40-50 dollar) algemeen is dit een heel mooie jurk en ik hoop dat de veranderingen uit te werken. ik ben gewoon bummed het zei xs maar leek alsof het een medium zou kunnen zijn. ik kocht deze jurk voor $ 170, maar het zal uiteindelijk kost me bijna $ 310 na de verbouwing: '( Goedkope Trouwjurken
http://www.pimpblog.nl/galajurken2013/115796/zwarte+kanten+trouwjurk+ivoor+tule+a-lijn+albast+ivoor+wit+bruidsjurk+tj2013169.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten