vrijdag 5 juli 2013

blauwe organza prinses avondjurk strapless mouwloze kralen ruches

blauwe organza prinses avondjurk strapless mouwloze kralen ruches
heel erg onder de indruk van mijn ervaring van jenjenhouse.it aangekomen binnen de termijn vermeld en de jurken waren veel betere kwaliteit dan ik had verwacht en de kleur (koningsblauw) is prachtig. Gisteren kreeg ik het, en het is echt een verrassing! Ik vind het zo leuk! dank je wel! Ik zal hier opnieuw winkelen!
silhouet: baljurk, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches
stof: organza
getoond kleur: als afbeelding
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, quinceanera, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
SMIL lange jurken
http://galajurken-online.startvista.nl/grote-maten-galajurken-online.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten