maandag 15 juli 2013

bruine avondjurk online zeemeermin een schouder rechter trein taft ruches criss kruis

bruine avondjurk online zeemeermin een schouder rechter trein taft ruches criss kruis
trompet / zeemeermin een schouder rechter trein taft avondjurk
ik dacht dat deze jurk was zo schattig, maar zodra ik ontving het ik niet leuk vond het helemaal. ik dacht dat het zou een mooi zilver zijn, maar het was meer als een vieze grijze. ik ben een heel klein persoon (meestal een 0-1), maar de grootte x-sml leek meer op een medium-large. algemeen ben ik echt teleurgesteld. maar aan de positieve kant, het verscheept heel snel, dus ik heb de tijd om een nieuwe jurk te vinden
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: trein rechter
mouwlengte: mouwloos
versieringen: bloem (en), ruches, criss cross
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: taf
getoond kleur: bruin
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter VAN: goedkope avondjurken online shop
http://www.pimpblog.nl/galajurken2013/115794/satijnivoor+galajurk+kralen+borduurwerk+mouwloze+korte+jurken+online+te+koop.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten