zaterdag 13 juli 2013

asymmetrische avondjurk halter sweetheart kralen draperen side draperen criss cross


asymmetrische avondjurk halter sweetheart kralen draperen side draperen criss cross
ik zag deze jurk en ik vond het geweldig. ik bestelde het net vandaag. ik zal posten de resultaten als het gaat in de mail. ik ging niet door de maattabel omdat de jurk defintly te groot zou zijn geweest. iam bidden voor het beste. avondjurkjes kort
silhouet: mantel / kolom
hals: halter, sweetheart
taille: natuurlijke
zoom / trein: asymmetrisch
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen, side draperen, criss cross
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: robijn
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
collecties: lente 2013, prom 2013 VAN: avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten