zaterdag 13 juli 2013

vintage geïnspireerde elegante goedkope avondjurk strapless kralen pick-up rok ruches

vintage geïnspireerde elegante goedkope avondjurk strapless kralen pick-up rok ruches
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, pick-up rok, ruching
terug details: rits, lace-up
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: stretch satijn
getoond kleur: fuchsia
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: vintage geïnspireerde, elegante http://avondjurk.jouwweb.nl/
ik had mijn bevestiging en dit was de jurk ik droeg strapless jurk. eerst dacht ik dat het raar zou kijken op mij in vergelijking met het model op de foto, maar de jurk past zo goed en het klampte zich vast aan mijn vorm, waardoor ik met een zandloper / bochtige look. ik had een heleboel mensen complimenteren me op de jurk en vragen waar ik heb het uit. goedkope avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten