vrijdag 5 juli 2013

rood organza prinses avondjurk Grote maten strapless Baljurk side draperen

rood organza prinses avondjurk Grote maten strapless Baljurk side draperen
IK HEB Mijn jurk Vandaag ', slechts 5 werkdagen nadat IK Besteld en IK had zelfs naamwoord het gehad cutom gemaakt! IK was op hon hoede in first instantie dan naamwoord het Kopen van online, mare IK ben am more than Tevreden. this is where jurk in rozemarijn en (IK bestelde watermeloen such as op de foto) en Het is Mooier Dan IK had Gedacht. toegegeven naamwoord het was te Groot, mare DAT was Mijn fuit VOOR naamwoord het bestellen te Groot (IK Dacht dat-naamwoord het misschien te klein zijn), mare Het is a snelle-solution. DUS, ALS JE hier VIND DAT JE van EEN-jurk, naamwoord het bestellen, ZAL JE niet teleurgesteld Worden. :)
silhouet: Baljurk, Prinses
hals: strapless
Taille: Natuurlijk
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwen
versieringen: pick-up rok, kant draperen
Stof: organza
afgebeeld kleur: rood
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer-, rechthoek, Grote maten, petite, mist
Gelegenheid: schoolfeest, Formele Avond, militaire bal
Seizoen: lente, zomer, herfst VAN: korte avondjurken goedkoop
http://galajurken-online.startvista.nl/trouwjurken-2013-online.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten